Бонусна програма "Атлант-М".

Умови бонусної програми: накопичення та використання бонусних балів.
Бонусная программа Атлант-М

Унікальна Бонусна програма «Атлант-М» дозволяє накопичувати бонусні бали при кожному зверненні в наш автоцентр, щоб потім на свій розсуд перетворювати їх в знижки на товари і послуги в автоцентрах холдингу "Атлант-М".

Як накопичуються бонусні бали?

  • при сервісному обслуговуванні (роботи, запчастини, аксесуари):
    за кожні 20 грн. в чеку - 1 бал
  • за кожне ТО - додатково 300 балів
  • при покупці нового автомобіля Ви отримуєте бонусні бали за кожен конкретний автомобіль від 500 до 6000 балів, в залежності від моделі автомобіля
  • при покупці страховок Ви отримуєте індивідуальний бонус: від 400 до 1500 балів за КАСКО (в залежності від моделі автомобіля) та 50 балів за ОСЦПВ
  • за участь в опитуваннях автоцентру Ви отримуєте 100 балів
  • за відгук у Електронну книгу відгуків - 500 балів

Зверніть увагу! Бонусні бали не нараховуються за запчастини та роботи, до яких було використано акційну знижку.

Що таке преміальний множник балів?
При накопиченні більше, ніж 2000 балів, починає діяти преміальний множник балів, який збільшую нові додані бали згідно з коефіцієнтом:

  • більше 2 000  - бали х1,5
  • більше 3 000 - бали х2
  • більше 4 000 - бали х2,5
  • більше 5 000 - бали х3
  • більше 6 000 - бали х3,5
  • більше 7 000 - бали х4
  • більше 8 000 - бали х4,5
  • більше 9 000 - бали х5
  • більше 10 000 - бали х5,5

Як використовуються бонуси?
Бонусна програма дозволяє використати накопичені бали при оплаті наступних послуг сервісу, запчастин і аксесуарів в якості знижки не більше, ніж -20% від рахунку.

100 балів = знижка на -20 грн.

Зверніть увагу! Бонусні бали не можливо використати в якості знижки на акційні товари чи послуги, тобто бали не сумуються з діючими та сезонними акціями автоцентру.

Коли використовуються бонуси?*
Використати накопичені бонусні бали Вам запропонує перед розрахунком співробітник автоцентру або Клієнт може сам запропонувати це зробити чи відмовитися від їх використання (окрім робіт із використанням власним запчастин Клієнта).

Скільки можуть зберігатися бали на рахунку?
Бали мають термін придатності - 3 роки. По закінченню цього терміну бали будуть «згорати» в порядку їх накопичення. Наприклад: за участь в опитуванні 1.01.2012 ви отримали на свій рахунок 100 балів. 1.01.2015 «згорять» саме ці 100 балів. Бали накопичені, наприклад, в липні 2016 зберігатимуться до липня 2019 року.

Як використати бали, накопичені на одному автоцентрі "Атлант-М" на іншому?
Співробітник автоцентру, куди Клієнт звернеться для використання балів, знайте онлайн електронну картку Клієнта на іншому автоцентрі та об'єднає бонусні бали.

Скільки родичів (друзів) можна приєднати до свого бонусному рахунку?
В один бонусний рахунок можуть бути об'єднані до п'яти Клієнтів. Управляти рахунком буде його власник.

Клієнт продав автомобіль. Як додати у WEB-кабінет нову машину Клієнта і що буде з балами, які він накопичив раніше?
Скористайтеся функцією «не мій автомобіль» в WEB-кабінеті або повідомити співробітників автоцентру про зміну автомобіля. Бали прив'язані до Клієнта, а не до машини, тому все бали від минулого автомобіля збережуться за ним і бали від нового автомобіля будуть до них додаватися.

Як накопичувати бали сім'єю з декількох автомобілів і витрачати їх з більшою вигодою?
Наприклад, в Вашій родині два автомобілі. Приєднайте автомобіль Вашої дружини (чоловіка) до свого бонусному рахунку і бали за обслуговування обох автомобілів будуть накопичуватися швидше, збільшуючись на більший коефіцієнт. наприклад:

Окремо - на бонусному рахунку кожного - по 1 000 балів, преміальний множник не працює. Разом - Ви маєте 2 000 балів і, відповідно після цього, при кожній наступній покупці отримуєте в 1,5 рази більше балів, ніж окремо.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

* У випадку коли роботи з техобслуговування та ремонту автомобіля (iв) клiєнта-фiзичної особи виконуються з використанням власних запчастин клієнта, знижки, що діють на СТО на роботи та супvтнi послуги (в т.ч. мийка авто, евакуація та iнше) до таких робiт не застосовуються. Бонуси клiєнта - учасника "Програми лоялності Атлант-М", якi були нapaxoвaнi (накопиченi) на його бонусному рахунку за попередні сервісні послуги, купiвлю запасних частин, aкcecyapiв, тощо, при оплатi таких сервiсних послуг та робiт, не використовуються.

Юлія
Кулинич

Спеціаліст з клієнтингу
Телефон: +38 044 536 9 536
Мобільний телефон: +38 067 5011503
Факс: