«Атлант-М Дніпровська набережна» відкрила перший оновлений автоцентр Volkswagen в Києві.

1 грудня 2017 року «Атлант-М Дніпровська набережна» запросила партнерів та клієнтів разом відсвяткувати відкриття свого оновленого автоцентру.
Атлант-М Днепровская набережная Официальний дилер Фольксваген

Згідно останніх стандартів бренду, всі автоцентри Volkswagen в Україні мають отримати однаковий за стилістикою фірмовий дизайн інтер’єрів та екстер’єрів. Тож «Атлант-М Дніпровська набережна» став першим дилером німецького бренду  в столичному регіоні, який в 2017 року  змінив дизайн свого автоцентру та презентував нову концепцію гостям заходу.

Генеральний директор «Атлант-М Дніпровська набережна» Петро Метельський:
«Остання концепція архітектури автоцентрів Volkswagen включає декілька важливих елементів, серед яких новий  асиметричний  вхідний портал з логотипом бренду, інтегрована в фасад будинку рама та портал або вивіска з назвою дилера. Ці нові елементи мають білий колір та вбудований світловий канал для сучасного і яскравого вигляду автоцентрів вдень та в нічний час. В інтер’єрі  оновлено модульний формат розміщення автомобілів, меблі та устаткування відділів продажу та сервісу.

Наш автоцентр є лідером з продажу автомобілів Volkswagen в Україні вже декілька років поспіль, тож ми прагнемо у всьому відповідати високим стандартам бренда, який з гордістю представляємо в нашій країні, першими впроваджуючи нові зміни та інновації у всіх напрямках своєї роботи задля комфорту та зручності обслуговування наших клієнтів».

Гостям заходу також було презентовано новий вектор digital – розвитку бренду в Україні в наступному році від представника імпортеру Volkswagen – компанії «Порше Україна» Сергія Носенко. Зокрема було зазначено, що в цьому та в 2018 році бренд повністю оновлює онлайн сервіси для своїх клієнтів та починає впровадження стретегії digital-retail в сфері продажу автомобілів.

Настрій вечора присутнім створила незвичайна тематика заходу в стилі digital, яку підтримали створені для гостей розважальні зони віртуальної реальності, цифрових емоцій, фуд-зона в стилі hi-tech та виступ єдиної в Україні оперної співачки, що грає на лазерній арфі. Крім того, гості мали змогу познайомитися з останньою новинкою Volkswagen та її флагманом – преміальним купе Arteon та записатися на тест-драйв моделі.

Більше фото за посилання у нашій онлайн галереї події.