Атлант-М Холдинг Личный кабинет

Доступ до клієнтських сервісів АТЛАНТ-М.

Шановні клієнти, АТЛАНТ-М! Тут Ви знайдете доступ до Особистого кабінету клієнта, Табло видачі авто, деталі Бонусної програми, Електронну Книгу відгуків та інше.

Оберіть потрібний Вам сервіс:

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ КЛІЄНТА.

Новини та акції, історія обслуговування авто, стан бонусного рахунку, запис на сервіс та тест-драйв та інше.

 ВХІД ДО КАБІНЕТУ

 

БОНУСНА ПРОГРАМА КЛІЄНТА

Деталі бонусної програми холдингу "Атлант-М" та кількість балів, що начислюються Клієнтам та можуть бути використані при обслуговуванні на СТО.

 СТОРІНКА ПРОГРАМИ

 

ТАБЛО ВИДАЧІ АВТО НА СТО

Перевірте готовність Вашого автомобіля онлайн на нашому сайті - введіть держ.номер автомобіля в форматі АА1111АА.

 ВХІД ДО ТАБЛО ВИДАЧІ

 

ЕЛЕКТРОННА КНИГА ВІДГУКІВ ТА ПРОПОЗИЦІЙ

Ми бажаємо бути найкращими для Вас! Залиште нам свій відгук, пропозицію або скаргу, і ми оперативно відреагуємо на Ваш електронний лист.

ВХІД ДО КНИГИ

 
 

Залишайтеся мобільним з нашими сервісами завдяки використанню оновленого мобільного додатку "Атлант-М"!

Власники гаджетів на платформах iOS та Android можуть завантажити додаток безкоштовно за посиланнями:

 
 

У обільному додатку "Атлант-М" клієнтам холдингу у всіх регіонах присутності - Білорусі, Росії та Україні - доступний широкий функціонал, за допомогою якого можливо:

  • Придбати новий автомобіль;
  • Придбати автомобіль з пробігом;
  • Залишити заяву на оцінку Trade-in;
  • Зв'язатися за телефоном, e-mail;
  • Замовити дзвінок;
  • Дізнатися про актуальні акції автоцентрів;
  • Залишити заяву на сервісне обслуговування;
  • Скористатися функцією - пошуку автоцентру на карті. Якщо Ви вперше відвідуєте дилерську підприємство, то зможете дістатися до нього з будь-якої точки по карті Google, програма сама прокладе оптимальний маршрут.
  • У розділі ТВА (Табло Видачі Автомобіля) відстежити стан Вашого автомобіля на сервісі і отримати повідомлення про готовність;
  • Скористатися інформацією про індикатори в Вашому автомобілі;
  • Залишити заяву на реєстрацію в Особистому Кабінеті Клієнта;
  • Скористатися Особистим Кабінетом Клієнта, щоб подивитися історію Вашого ТО і ремонту автомобіля, історію покупок запчастин і дод. обладнання, інформацію про накопичені бонуси, записатися на тест-драйв;
  • Залишити відгук про роботу автоцентру або поскаржитися керівництву компанії, використовуючи ЕКВ (Електронну Книгу Відгуків).